Tuesday, 24 May 2016

Baju Raya Romper Baju Melayu Untuk Baby

Teks: Diana Jamrah
Gambar: Koleksi Peribadi

Assalamualaikum salam sayang.sahabat.

Sejak sibuk dengan urusan keluarga ni saya hampir-hampir tak sempat nak promote baju raya romper baju melayu untuk baby boy. Memang sangat selesa material baju romper ni, sejuk memang sesuai untuk baby. Lagi-lagi dengan cuaca panas sekarang.


Lagi satu saya suka romper baju melayu ni sebab ia bukan sahaja boleh pakai semasa hari raya, tapi boleh pakai pergi jalan-jalan hari biasa sebagai baju casual. Tak nampak canggung. Kalau beli baju melayu yang betul tu untuk baby, lepas pagi raya dah tak pakai lagi dah kan..Rugi. Sebab itu saya sangat suggest romper baju melayu ni untuk digayakan baby boy kita di pagi raya. Lepas raya nak jalan-jalan biasa pun boleh pakai.

Khas untuk mommy comel semua yang ada baby boy macam saya, saya nak bagi diskaun untuk ready stock ni.

Kalau harga retail biasa RM 60 sehelai. Untuk yang terawal selagi ada stock, hanya RM 40 sahaja. Kalau postage tambah lagi RM 5 untuk semenanjung.

Jom kita cuci mata tengok romper baju melayu yang kami ada ready stock.  Ziyad jadi modelnya. :)

Ready stock ada warna maroon dan turqoise.
>> Saiz S (1-6 bulan) RM 45 sahaja termasuk penghantaran SM

>>Saiz M (6-12 bulan) RM 45 sahaja termasuk penghantaran SM

Nak order jom terus whatsapp saya ya >>> 011-1084 9559 <<< Diana.

Jom order tau..sebab ready stock dan baju ni memang best tak rugi beli..

Untuk sahabat yang mahu menyertai kami di Akademi Bekerja Dari Rumah dan mahu belajar buat blog serta jana pendapatan dari blog boleh hubungi saya ya. :)

No comments:

Post a Comment